Info

Zou je ook eens willen zingen en zoek je een gezellig koor, dan is dit de kans om dat te gaan doen.

Het koor Mozaïek is nog op zoek naar enthousiaste mannen en vrouwen die graag willen zingen.

Ben je nieuwsgierig geworden na het bezoeken van onze website en heb je interesse om bij ons te komen zingen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken voor een kennismaking met het koor Mozaïek.

Hiervoor kan je contact opnemen met het secretariaat van het koor via de mail zie hier voor de contactpagina in deze website.

Wij oefenen op donderdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur aan de Bergmanstrook 45 in Zoetermeer

Het is wel goed om te weten dat we regelmatig een optreden verzorgen en dat we dan de liedjes zingen zonder boek, hetgeen de kwaliteit van het zingen ten goede komt. En dat we dan 2 maal 45 minuten moeten staan tijdens het optreden.

Daarnaast zal de dirigent, na een korte inzing periode, een stemtest doen om vast te stellen in welke stemgroep u het beste past.

Verder staat het koor open voor nieuwe muzikanten om het combo te versterken. Zou je bij ons willen musiceren neem dan contact met ons op voor een kennismaking met het koor.